O nas
Firma FELBERG powstała 27 maja 1987 roku w Warszawie jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Pierwotna nazwa firmy brzmiała Szkoła Języka Angloamerykańskiego (British & American English School). W końcu lat 80. była jedną z pierwszych tego typu prywatnych inicjatyw w dziedzinie profesjonalnego nauczania języków obcych. Szkoła zaczynała swą działalność od jednej placówki w Warszawie. Kadra dydaktyczna składająca się z 10 nauczycieli pracowała z grupą 200 słuchaczy. W ciągu dwóch dekad istnienia zmianie uległo prawie wszystko, nie wyłączając nazwy firmy.
Obecnie Grupa FELBERG - taką bowiem nazwą posługujemy się od stycznia 1999 roku - dysponuje siecią szkół języków obcych w największych miastach w Polsce, biurem turystyki językowej, centrum szkoleniowo-konferencyjnym, wydawnictwem książkowym i księgarnią internetową. Przez 20 lat w kursach i szkoleniach językowych wzięło udział ponad 120 000 słuchaczy, z czego blisko 5000 osób zdało pomyślnie egzaminy Uniwersytetu Cambridge oraz egzaminy Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu (LCCI). Prawie 5000 osób wyjechało na szkolenia językowe za granicę, organizowane przez założone w 1997 roku biuro turystyki. Od 1999 roku, kiedy w skład firmy weszło wydawnictwo książkowe, ukazało się blisko 60 tytułów w łącznym nakładzie 200 000 woluminów.
Przytoczone powyżej liczby to tylko wybrane dane świadczące o skali działań podejmowanych przez firmę FELBERG na ciągle zmieniającym się rynku prywatnych usług edukacyjnych w Polsce. Nasze działania były wielokrotnie zauważane i doceniane. Już w 1989 roku szkoła języków otrzymała medal za zasługi dla rozwoju oświaty. Od lat zajmujemy czołowe miejsca w rankingach szkół językowych w Polsce. W 2004 i 2006 roku nasza szkoła została uznana przez tygodnik "Newsweek" za ogólnopolskiego zwycięzcę rankingu szkół języka angielskiego. Biuro Turystyki FELBERG otrzymało tytuł lidera polskiej turystyki 2006,2007 i 2008 w kategorii: organizatorzy wyjazdów językowych.
Ciągły rozwój firmy możliwy jest m.in. dzięki przemyślanej koncepcji i strategii działania, dobrej organizacji i systemowi zarządzania, profesjonalizmowi pracowników, wysokiej jakości świadczonych usług oraz szybkiemu dostosowywaniu się do potrzeb rynku. Od 1987 roku uczciwością i rzetelnością świadczonych usług zdobywamy uznanie dla naszej firmy. Wszystko, co robimy, podporządkowujemy bowiem dobru Klienta.